Teraz jest 26 wrz 2017, o 01:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 2 mar 2009, o 17:56 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
HARMONOGRAM I REGULAMIN Anfo-Event

1. Zaproszenie grup do udziału.

1.1. Zaproszenia otrzymują grupy biorące udział w poprzednim AE, aktywne grupy biorące udział we wszystkich wcześniejszych AE oraz nowe grupy, wytypowane na podstawie dwóch kryteriów - liczby wydań i subiektywnej oceny rzetelności grupy.
1.2. Grupy proszone są o pisemne potwierdzenie przyjęcia zaproszenia.
1.3. Przyjęcie zaproszenia upoważnia grupy do otrzymania dostępu do forum Projekty AE. Dostęp zostaje przyznany przez administratorów Anfo-Event wskazanym przez grupę użytkownikom.
1.4. Przyjęcie zaproszenia upoważnia grupę za pośrednictwem wskazanego przedstawiciela do przedstawienia swojej propozycji tytułu oraz do udziału w głosowaniu nad tytułem.
1.5. Zaproszenie dotyczy jedynie udziału w głosowaniu i nie jest wiążące, jeśli chodzi o udział w projekcie.


2. Zgłoszenie propozycji tytułu.

2.1. Miejscem zgłaszania propozycji jest forum Projekty AE.
2.2. Każda grupa może zaproponować do dwóch tytułów (jednego dłuższego i jednego krótszego anime).
2.3. Osobą upoważnioną do zgłoszenia tytułu jest wskazany przedstawiciel grupy. Kwestia wyłonienia przedstawiciela oraz wyboru tytułu jest wewnętrzną sprawą grupy.
2.4. Wskazane tytuły podlegają weryfikacji przez organizatorów. W przypadku niespełniania wcześniej określonych warunków odnośnie formy lub w innych uzasadnionych przypadkach propozycja może zostać niedopuszczona do głosowania.
2.5. Każda grupa może wnieść publicznie o niedopuszczenie określonego tytułu do głosowania, jeżeli trwają prace nad subem tego tytułu.
2.6. Można zmienić zgłoszoną propozycję do chwili zamknięcia listy.
2.7. W chwili zamknięcia lista tytułów jest wiążąca.


_________________________
ad. 2.
- Mile widziany link do strony z dostępnym źródłem. Patrz punkt 5.1.1.

ad. 2.2.
- Proponowane anime dłuższe nie może mieć więcej niż 26 odcinków, krótsze - 13.
- Wybór opcji pod głosowanie jest uzależniony od liczby zgłoszonych grup do projektu.
- W przypadku "Eventów połówkowych" propozycje tytułów są uzależnione również od liczby odcinków, które mogą zrobić grupy lub odgórnego ograniczenia prowadzącego.

ad. 2.3.
- Przedstawiciel grupy jest powiadamiany o terminie głosowania i terminie zgłoszenia grupy do projektu.
- Jest proszony o udzielenie informacji o stanie zaawansowania prac nad subem.
a) po upływie 20, 40 i 60 dni czasu przeznaczonego na realizację projektu,
b) tuż przed upływem terminu ukończenia projektu.
- Informacje o stanie zaawansowania prac są zamieszczane i aktualizowane na forum.

ad. 2.4.
- Nie dopuszcza się tytułów:
a) z licencją na DVD w Polsce,
b) o ilości odcinków wyższej niż 26,
c) z gatunku hentai.

ad. 2.6.
- Wykupienie licencji na DVD w Polsce stanowi podstawę do usunięcia tytułu z propozycji, z projektu, z dystrybucji.


3. Głosowanie.

3.1. Głosowanie jest tajne.
3.2. Każda grupa za pośrednictwem swojego przedstawiciela może oddać głos na dwa tytuły.
3.3. Nie można głosować na swoją propozycję.
3.4. Zwycięża projekt, który otrzymał najwięcej głosów.
3.5. W przypadku remisu, organizowana jest kolejna tura z udziałem tytułów, które uzyskały najwięcej głosów.
3.6. Jeżeli każdy z tytułów otrzymał jednakową liczbę głosów, o tytule decyduje generator liczb losowych.


_________________________
ad. 3.
- Data rozpoczęcia glosowania jest ogłaszana na forum Projekty AE nie mniej niż z 5-dniowym wyprzedzeniem.
- Czas trwania głosowania - 5 dni.
- Termin upływa piątego dnia o godz. 23.59. - Głosy oddane po tym terminie będą uważane za nieważne.
- Głosujący oddają swoje głosy, wysyłajac prywatną wiadomość na konto osoby zajmjącej się organizacją.
- Wszelkie wypowiedzi na forum noszące znamiona sugestii typowania tytułu będą źle widziane.

ad. 3.3.
- W przypadku zlicencjonowania tytułu, który w głosowaniu zajął I miejsce, do projektu AE przechodzi tytuł, który uzyskał II miejsce. W razie powtórzenia się tej sytuacji, do projektu przechodzi kolejny tytuł z największą ilością głosów.

ad. 3.4.
- W dogrywce przysługuje tylko 1 głos.


4. Potwierdzenie udziału i przydzielenie odcinków.

4.1. Potwierdzenie udziału jest tajne.
4.2. Odcinki przydzielane są kolejno według kolejności zgłoszeń.
4.3. Jeżeli grupa zgłasza udział w projekcie, ale zabrakło wolnych odcinków, jest zachęcana do zaproponowania jointa którejś z grup, które zostały obsadzone.
4.4. Grupa potwierdzająca swój udział w projekcie zobowiązuje się do przygotowania suba wyznaczonego odcinka w wyznaczonym czasie.
4.5. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przydziału grupie odcinków w trybie pozaregulaminowym. Decyzję o przyznaniu odcinków na tej drodze podejmują organizatorzy na wniosek zainteresowanej grupy.


_________________________
ad. 4.
- Data rozpoczęcia przydzielania odcinków jest ogłaszana na forum AE z 7-dniowym wyprzedzeniem.

ad. 4.1.
- Potwierdzenie wzięcia udziału z jednoczesnym przydzieleniem odcinka jest odpowiedzią na zaproszenie do wzięcia udziału w projekcie.
- Wysyłanie zaproszeń rozpoczynana się od grup, które głosowały po raz pierwszy.

ad. 4.2.
- Kopie zgłoszeń z datą i godziną zostaną upublicznione.

ad. 4.3.
- Grupy, które nie zechcą wziąć udziału w projekcie, poproszone są o potwierdzenie tego faktu po otrzymaniu zaproszenia.

ad. 4.4.
- Czas na wykonanie odcinka - 80 dni od daty oficjalnego rozpoczęcia projektu.
- Oficjalne rozpoczęcie projektu może nastąpić po spełnieniu warunków:
a) udostępnienie źródła,
b) skompletowanie obsady odcinków.

ad. 4.5.
- Uzasadnionym przypadkiem w myśl tego punktu jest sytuacja, w której grupa dysponuje częściowo zrealizowanym subem któregoś z odcinków serii i jest w stanie to udowodnić.


5. Wykonanie suba.

5.1. Źródło.
5.1.1. Źródło w postaci tv-ripa, dvd-ripa lub DVD-ISO zostanie udostępnione wszystkim uczestnikom.
5.1.2. Jeżeli ktoś z uczestników może zapewnić źródło, jest do tego zachęcany.
5.1.3. Można korzystać z własnego źródła.

5.2. Sub.
5.2.1. Decyzje odnośnie szczegółów technicznych wykonania suba pozostawione są grupom.
5.2.2. Na początku prac zostaną na forum Projekty AE omówione tłumaczenia stałych dla serii terminów, pojęć i tekstów piosenek, i zostaną ustalone wspólne, sugerowane wersje. Trzymanie się tych ustaleń nie jest bezwzględnie konieczne, ale mile widziane.
5.2.3. Wymagane jest umieszczenie w widocznym miejscu suba adnotacji informującej, że powstał w ramach AE. Sugerowany tekst: "...".
5.2.4. Dopuszcza się korzystanie ze wspólnych styli typesettingu albo wspólnych skryptów karaoke, ale nie jest to zalecane.
ad. 5.2.5. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania w swoich wydaniach ogólnie przyjętych norm obyczajowych.


_________________________
ad. 5.2.3.
- Sugerowany tekst:
a) W ramach projektu Anfo-Event,
b) Projekt Anfo-Event (rok wydania),
c) inna kombinacja słów z użyciem logo "Anfo-Event".


6. Wydanie.

6.1. Przekazanie odcinka.
6.2. Udostępnienie uczestnikom projektu linków do zuploadowanych subów przed oficjalnym wydaniem AE.
6.3. Torrent do całej serii zostaje udostępniony na trackerze fansubs.pl i trackerach grup zgłoszonych jako alternatywne.


_________________________
ad. 6.
- Organizator zastrzega sobie prawo niedopuszczenia suba do wydania w wypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu przez uczestnika.

ad. 6.1.
- Przekazanie odcinka nie jest wiążące z jednoczesnym udostępnieniem na forum AE w przypadku ukończenia prac przed terminem.
- Jest wiążące z umieszczeniem informacji o stanie zaawansowania prac, w tym przypadku zmiany statusu na "ukończony".

ad. 6.2.
- Wymagane jest nieudostępnianie swojego odcinka na trackerach przed oficjalnym wydaniem projektu AE.


_________________________
UWAGA! Odnośnie możliwości przedłużenia terminu na prośbę grupy:
1. Grupa ma prawo poprosić o przedłużenie terminu tylko raz, podając stan prac i czas konieczny do ukończenia suba.
2. Czas ten nie może być dłuższy niż 10 dni.
3. W sytuacji braku odpowiedzi na zapytania o stan prac przy odcinku, a także braku prośby o przedłużenie terminu lub niedotrzymania dodanego czasu na prośbę, odcinek będzie przydzielony innej grupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 8 sty 2010, o 14:48 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
W punkcie ad. 2.3. regulaminu
podpunkt:
"a) po upływie połowy czasu przeznaczonego na realizację projektu,"

następuje zmiana na:
po upływie 20, 40, 60 dni czasu przeznaczonego na realizację projektu

/by Izumi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 31 sty 2010, o 00:40 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
Z dniem dzisiejszym do Regulaminu Anfo-Event wprowadza się co następuje:


ad. 5.2.5. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania w swoich wydaniach ogólnie przyjętych norm obyczajowych.

ad. 6.
Organizator zastrzega sobie prawo niedopuszczenia suba do wydania w wypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu przez uczestnika.


_________________________
UWAGA! Odnośnie możliwości przedłużenia terminu na prośbę grupy:
1. Grupa ma prawo poprosić o przedłużenie terminu tylko raz, podając stan prac i czas konieczny do ukończenia suba.
2. Czas ten nie może być dłuższy niż 10 dni.
3. W sytuacji braku odpowiedzi na zapytania o stan prac przy odcinku, a także braku prośby o przedłużenie terminu lub niedotrzymania dodanego czasu na prośbę, odcinek będzie przydzielony innej grupie.


Update /by Izumi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 1 lut 2010, o 23:16 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
Do regulaminu wprowadzono następujący zapis:


4.5. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przydziału grupie odcinków w trybie pozaregulaminowym. Decyzję o przyznaniu odcinków na tej drodze podejmują organizatorzy na wniosek zainteresowanej grupy.

ad. 4.5.
- Uzasadnionym przypadkiem w myśl tego punktu jest sytuacja, w której grupa dysponuje częściowo zrealizowanym subem któregoś z odcinków serii i jest w stanie to udowodnić.


Update /by Izumi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 12 lut 2010, o 03:29 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
Do regulaminu dodano:

3.3. Nie można głosować na swoją propozycję.



W poniższych zmieniono tylko cyfry porządkowe.

3.4. Zwycięża projekt, który otrzymał najwięcej głosów.
3.5. W przypadku remisu, organizowana jest kolejna tura z udziałem tytułów, które uzyskały najwięcej głosów.
3.6. Jeżeli każdy z tytułów otrzymał jednakową liczbę głosów, o tytule decyduje generator liczb losowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: HARMONOGRAM I REGULAMIN
PostNapisane: 9 sty 2011, o 23:42 
Dai Maou
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, o 22:53
Posty: 1219
Lokalizacja: SRS
Offline
Zmiany w regulaminie.

Punkt 2.2. regulaminu:
"Każda grupa może zaproponować do jednego tytułu"

zostaje uaktualniony i brzmi obecnie:
Każda grupa może zaproponować do dwóch tytułów (jednego dłuższego i jednego krótszego anime).

W punkcie ad. 2.2. regulaminu, w miejsce:
"Preferowana ilość odcinków nie mniej niż 12. W przypadku serii OVA również.";
"Od III edycji AE zostają dopuszczone tytuły anime z ciągłością fabuły."

wprowadzono co następuje:
- Proponowane anime dłuższe nie może mieć więcej niż 26 odcinków, krótsze - 13.
- Wybór opcji pod głosowanie jest uzależniony od liczby zgłoszonych grup do projektu.
- W przypadku "Eventów połówkowych" propozycje tytułów są uzależnione również od liczby odcinków, które mogą zrobić grupy lub odgórnego ograniczenia prowadzącego.

____________________
Zapis: "Od III edycji AE zostają dopuszczone tytuły anime z ciągłością fabuły" w regulaminie nie ma potrzeby istnieć, ponieważ anime z ciągłością fabuły jest już w projektach normą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Anfo-Event © 2009-2010
Powered by phpBB © 2000-2010
Theme Created by HOLLYSMOKE